Rihanna fronter NIVEAS 100 års-jubileum
Rihanna fronter NIVEAS 100 års-jubileum NIVEA 100 år sammen med Rihanna © NIVEA

NIVEA 100 år - i samarbeid med Rihanna

NIVEA feirer 100 år i mai og markerer med en rekke globale aktiviteter, deriblant et samarbeid med artisten Rihanna.

15. mars 2011 av Andrea Brygard

Sangeren Rihanna skal formidle NIVEAS 100 års-feiring gjennom sin stemme til fans i hele verden.

For millioner av mennesker rundt om i verden har Beiersdorf’s NIVEA vært et viktig og anerkjent merke. I forbindelse med merkets feiring av de første 100 år, har NIVEA inngått et samarbeid med musikkikonet Rihanna. NIVEA vil være sponsor for Rihannas konsertturne, som vil dekke Nord-amerika og Europa, og som begynner i slutten av mai. Den omfattende turneen inkluderer en rekke NIVEA konsumentaktiviteter, både i regi av NIVEA og gjennom Rihannas sosiale mediakanaler.

I mai starter nemlig markeringen av NIVEAS 100 års-feiring.

”I de siste 100 år har NIVEA vært et ikon over hele verden innen hudpleie, og som er bygget på tillit fra våre konsumenter. Vi er veldig stolte av at Rihanna har valgt å bli med oss i feiringen og i oppbyggingen av en ny generasjon med tilhengere.”, sier Markus Pinger, styremedlem i Merkevarestyret.

Med mål om å bringe 100-års feiringen direkte til konsumenten, vil NIVEA også arrangere et stort event med konsumenter fra hele verden. I tillegg vil det arrangeres et stort hudpleie-roadshow, som vil strekke seg over 75.000 forhandlere rundt om i verden.

Rihanna kommer til Norge med sin "Loud"-turne to ganger i 2011. Hun spiller i Oslo Spektrum 30. oktober og Bergens Hus 17. august.

 

Les mer om NIVEA på nivea.no

 

Lik Stella på Facebook!