Lindex + Matthew Williamson

© Lindex

Matthew Williamson for Lindex

Designer Matthew Williamson gjør en unik høstkolleksjon der 10% går til Rosa Sløyfe.

17. juni 2013 av Andrea Brygard

I over 10 år har Lindex vært en av hovedsponsorene for Kreftforeningens brystkreftkampanje Rosa Sløyfe i Norge og andre land. Til høsten fortsetter støttearbeidet ved at 10 % av salgsinntektene fra Matthew Williamsons kolleksjon doneres til kampen mot brystkreft.

Isabel Marant for H&M

Den britiske designeren er en mester med mønster, utsmykninger og kaleidoskopiske farger, og disse sentrale trekkene er innarbeidet i de utsøkte og feminine plaggene i denne kolleksjonen.

«Som designer har det alltid vært viktig for meg at min design får kvinner til å føle seg vakre og selvsikre. Jeg elsker kvinner og har alltid blitt inspirert av dem, så jeg er henrykt over at kolleksjonen kan støtte en så verdig sak», sier Matthew Williamson selv om samarbeidet.  

Matthew Williamson for Lindex består av plagg og tilbehør for den motebevisste kvinne samt et lite utvalg plagg til den lille fashionista, og vil være tilgjengelig i utvalgte Lindex-butikker og på lindex.com/no fra 4. oktober.


Les også:

40 fine festkjoler

Slik bruker du bomberjakken

Bloggerens stiltips: Strikkegenser

Slik styler du den lille sorte kjolen

Tilbehøret til festen

Stylingtips: Kort bukse

Bloggerens favoritt: Hverdagskjole

Månedens plagg: T-skjorten

Lik Stella på Facebook!