Skuespiller Lily Cole er The Body Shops nye ansikt utad.

© Getty Images

Lily Cole ambassadør for The Body Shop

Skal gjennom kampanjen Beauty With Heart fremme skjønnhet via omtanke.

16. mai 2012 av Andrea Brygard

Beauty With Heart er en ny kampanje fra kosmetikkjeden The Body Shop, som skal rette fokus mot mye mer enn bare et vakkert ytre. Nemlig hvordan mennesket skaper skjønnhet gjennom omtanke. Dette skal kommuniseres gjennom blant annet naturlige og etiske ingredienser i produktene, omtanke for dyr og mennesker i produksjonen og oppfordring til å gjøre noe godt for andre gjennom fair trade-programmer og verdikampanjer i regi av The Body Shop.

Aktivist, skuespiller og modell Lily Cole er den nye ambassadøren til The Body Shop, og hun skal levendegjøre Beauty With Heart utad.

- Vi vet at varemerket vårt handler om mer enn skjønnhet; produktene våre inneholder også omtanke og hjerte for andre. I dag ser vi med optimisme mot en fremtid der vår skjønnhetsvisjon når ut til nye generasjoner som er opptatt av å se bra ut og føle seg vel i tillegg til å gjøre noe godt for andre, sier Sophie Gasperment som er executive chairman i The Body Shop.

 

© stellamagasinet.no

Body Butter med ny look, kr 169 og nyheten skjønnhetsolje Chocomania kr 179.


I butikkene oppdager du kampanjen Beauty With Heart gjennom det nye butikkdesignet Pulse, i tillegg til aktiv støtte fra Lily Cole, som er den første i et fellesskap av inspirerende, unge aktivister.

Les også:

Første mann som fronter Chanel no5

Chanel N°5 er Marilyn Monroes favoritt

Northern Women in Chanel

Parfymeguide - finn din favoritt!

Anna Dello Russo for H&M

Chanel med ekslusiv øyeskyggepalett

Lik Stella på Facebook!